sâmbătă, 21 septembrie 2013

Week-end in 2 ... pe 2 roti

Mami si Matei din ciclul "ce facem noi azi?".
Sambata dimineata, ora 8.30.
Ma cam deranjeaza bicicleta lui Matei care sta cam abandonata la intrare. Ma tot ameninta cu o plimbare cu "bicicletele". "-ele" ... dar nu are decat el bicicleta. Mi-am adus aminte ca am vazut prin oras biciclete inchiriate, dar nu prea ma incanta ideea de a merge in ... Herastrau. Prea departe, prea aglomerat. Sfantul Google ma ajuta si asa aflu ca exista centru de inchiriat si in Parcul Tineretului. Frumos ... Deci I'velo iti ofera cel mai la indemana mod de ati reaminti mersul pe bicicleta.
La ora 10 am inchiriat o bicicleta pentru toata ziua (?!?) pentru 15 ron. Am primit si o bere cu lamaie fara alcool, bonus :). Sa ma duc si maine?
Experienta a fost nemaipomenita. Parcul este destul de mare incat sa ai parte de portiuni intregi de alei libere. Am colindat cam 1 ora si mai bine pana ne-am oprit la un loc de joaca. Drumul inapoi a fost putin mai greut ... copilul a cam obosit. In total au fost cam 4 ore. Vom repeta cu siguranta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu