sâmbătă, 21 septembrie 2013

Briose cu troli

 
 
DEX: TROL s.m. (În mitologia scandinavă) Gnom zburdalnic, care trăiește în munți sau în păduri, întruchipând forțele rele ale naturii. [< fr. troll].
 
Definitia n-are nici o legatura cu vacutele patate aflate in pungile de jeleuri pe care scrie "Troll", dar in mare sunt simpatice :). Nici vacutele cu briosele n-au nici o legatura dar asa a vazut ... micul artist.
 
Reteta pentru briose - 8-10 buc
- 2 oua
- 110 g unt moale
- 110 g zagar
- 140 g faina
- 50 g ciocolata fulgi sau tableta maruntita
- 1 plic zahar vanilat
- 1/2 plic praf de copt
Se mixeaza totul foarte bine, in afara de bucatelele de ciocolata. Acestea se pun in aluatul rezultat la final, amestecand usor cu lingura.
Formele de silicon le-am uns cu faina, am turnat compozitia cu lingura, lasand cca 1/2 cm gol.
Cuptorul l-am preincalzit si briosele le-am copt cca 25 min.
 
Pofta buna!
 
Reteta am preluat-o de pe blogul lui Edith Francu. Multumesc!
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu