vineri, 24 august 2012

Bilantul verii

Cu o luna inainte de inceperea vacantei de vara toti ne faceam planuri individuale.
Matei (5 ani) isi dorea sa doarma mult dimineata, sa nu mai fie nevoit sa mearga zi de zi la gradi. Isi mai dorea sa nu mai fie presat de ora de culcare (22) si sa se joace neconditionat. Si normal, abia astepta sa stea la bunici.
            Eu – mama, imi doream iesiri in oras cu prietenele, trezirea de dimineata sa fie in tihna, fara sa ma preseze ceasul, traficul, nimic. Ma vedeam intr-un ritual cu cafeaua bauta si plecand agale spre serviciu machiata si odihnita. Aveam pe lista filme, carti, oameni si cateva idei de redecorare a casei.
            El – tatal, si-a propus sa ne facem program in 2 J. Iesiri in oras, filme si aproape in fiecare weekend sa facem cate o excursie de 1 zi.
            Mai sunt 3 saptamani pana la terminarea vacantei.
            Matei isi doreste la gradinita, sa-si intalneasca prietenii/colegii. Nu mai vrea la bunici, vrea in camera lui, ne vrea pe noi prezenti. S-a plictisit de joaca.
            Eu, am reusit sa ma vad cu 50% din persoanele de pe lista, am iesit de cateva ori la o cafea, am vazut 10% din filme si n-am reusit sa termin inca nici prima carte din cele doua. In cea mai mare parte a timpului mi-au tiuit urechile de liniste si singuratate, dar am aranjat si rearanjat toate dulapurile. Iar cafeaua pana la urma este mai buna bauta in fuga, in drum spre gradinita. J Din cauza caldurii machiajul a fost aproape absent si traficul a fost atat de lejer incat la semafor n-am mai apucat sa ma uit in oglinda. De ... obisnuinta. Cu redecorarea inca n-am terminat, dar pe alocuri am facut ceva schimbari.
            El, a fost mai mult pe drumuri si pe fuga. Am reusit sa iesim la terasa cu prietenii de cateva ori. A mai ramas iesirea in 2 J, dar oricum suntem singuri ca doi cuci inca 2-3 saptamani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu