vineri, 20 septembrie 2013

Inceput de scoala

Am mai multe "ganduri" legate de inceputul de scoala.
In primul rand sunt "pentru" uniforma. Arata copiii a scolari si se face diferenta intre scoala/orele de sport si timp liber.
Apoi am aflat ca la A sunt copiii pentru care s-a intervenit din timp. Aha! Deci incepem cu preconceptiile. Doar ca din cate mi-am dat eu seama, dintre A, B si C, la B este d-na invatatoare care a fost cea mai "cautata". Oricum, noi suntem la A :).
La sedinta cu parintii se punea problema costului rechizitelor, a faptului ca noii elevi de clasa 0 sunt putin debusolati, ca sunt inca mititei, sa se faca trecerea cat de cat de la gradinita la scoala. Copiii nu au voie cu dulciuri la scoala. De acord! Dar totusi ... le putem da "tabletzelele"? Tabletzele ... si nu se refereau la patratelele acelea mici de ciocolata ci la un dispozitiv la moda. Deci ... avem de luat: hartie creponata/acuarele/plastilina + "tabletzica".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu