duminică, 23 septembrie 2012

Nunta de cupru - 7 ani

             Azi sunt 7 ani de la nunta, 7.9 ani de la cununia civila si 8.9 ani de la prima intalnire.
             Statisticile spun ca cele mai intalnite crize in cuplu sunt la 3, 7 si 10 ani.
             Cuprul este un metal foarte bun conducator de caldura si electricitate, deci criza de 7 ani ar trebui depasita cu usurinta.
             Calculand de la prima intalnire, am reusit sa trecem peste cea de 7 ani si sper sa ne putem bucura in liniste de aniversare. :)
             Daca arunc o privire in urma ramane frumosul, se vede pe alocuri greul, dar incepe sa devina mai simplu. Inceputul a fost dragoste la prima vedere. Asta trebuie sa fie un impuls pentru un cuplu. Ai avut sansa sa te indragostesti din prima, dar trebuie sa te descurci mai departe. Relatia se construieste, se intretine, se imbunatateste ... Dupa ce trece "prima vedere" vin primele intrebari: ce mancam, ce imbracam, unde stam? In fiecare zi descoperi ce-i place si ce nu celuilalt, inveti sa traiesti in 2. Noi dupa un timp am invatat sa traim in 3, cand l-am avut pe Matei. Aici ne-am "pierdut" putin dar am reinvatat sa fim 2+1.
            Avem si o "traditie": de la nunta, in nici un an nu am reusit sa sarbatorim evenimentul pe 24 septembrie. 
            La multi ani!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu