marți, 11 septembrie 2012

Marti, 11 septembrie sau Incompetenta la romani

          11 septembrie, ziua in care au "cazut" turnurile gemene. E si marti, deci o zi de total rau augur. Numerologii ar spune 11 septembrie 2011 - 11 ani ... dezastru!!!
          Incep ziua bine cu un plan bine stabilit: job, verificare masina in service, mers cu acte pe la institutii, poate teatru.
          Prima a parte a zilei se schimba, se iveste o "oportunitate". Primul ceas rau s-a dus si s-a transformat intr-un ceas chiar bun.
          A doua parte a zilei. Ajung cu masina in service pentru o simpla verificare. 500 km din momentul in care m-am urcat prima data la volanul ei. Si totusi se aude ceva.
         Explic oamenilor competenti: se aude pe dreapta cand virezi, dar nu in mers, la parcari si pe loc. Ei se uita si ranjesc. Se urca sa-i faca o proba. Se aude! Deci sa o verificam. O urca pe un lift si ... Surpriza!!! Masina nu are toate piesele! Sa o completam. Discutia se poarta intai de la director de service, la director de service, din sucursale diferite. Nu! Nu se poate!! Masine se intoarce de unde a plecat!
          Iau telefonul si sun omul care mi-a vandut-o. Intamplator nu este un simplu om ci un angajat al unei firme de renume. Ii explic ca este incompetent si indolent. Ca asa e romanul: face treaba de mantuiala. El nu si nu, n-are cum ... sigur n-are cum. Poate am pierdut piesa pe drum. Si oricum trebuie sa constate cu ochii lui problema. Asa ca nu se poate rezolva pe loc, in orasul X (Bucuresti), sa ma deplasez in orasul Y (Ploiesti) de unde am luat masina. Si ... programul se termina la 17, el poate ca mai sta pana la 18 dar nu garanteaza. Ma uit la ceas: 15.45. Calculez traseu, trafic si ii explic omului ca trebuie sa astepte. Am fost destul de convingatoare si a decis sa astepte desi nu stie daca poate face ceva. In treacat a spus ceva si de o masina la schimb pana se rezolva, dar cine sa-l mai creada. Insotita de sot si de tata am ajuns la ei. 5-6 "experti" asteptau. Unii fusesera implicati in procesul de vanzare, altii incercau sa dezamorseze conflictul si mai era unul care incerca sa minimalizeze "problema". Citeste procesul verbal de constatare: Dom'le, pai aici scrie ca ei n-au pe stoc pe piesele astea si nu ca masina nu le are!!! 1, 2, 3 oameni furiosi ... NOI. Cand se vede cu ochiul liber ca are o lipsa, imi spui ca altii au gresit ... cand au scris. Ti-ai luat vreodata pantofi ca mai apoi sa constati ca n-au branturi, n-au nici sireturi?
        Dupa lungi negocieri masina a ramas pentru remediere. Eu i-as spune "completare". Pana la sfarsitul saptamanii este gata. Tata a ramas supervizor de lucrari. Sigur va fi gata! :)
        Am renuntat sa mai numar ceasurile rele. Am numarat 4 accidente pe drumul dus-intors facut. Cred ca au avut altii o zi si mai proasta.
       Sfaturi am tot primit cand studiam piata auto: nu masina coreana, nu masina japoneza, nu franceza, nu, nu, nu ... Conteaza si producatorul, dar conteaza mai mult romanul care lucreaza pentru tine.
        Conform vorbei: cine n-are un batran, sa-si cumpere, azi si restul saptamanii voi apela la batranica mea abandonata in parcare. Sper sa ma sustina! 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu