marți, 28 august 2012

Ia casa neamule!! 2 lei kilu’

             Am aflat ca intr-un super cartier din Bucuresti casele sunt de 5 ori mai ieftine decat 1 kg de cirese, ceea ce poate insemna echivalentul unui kg de cartofi. Ne spun exact si pretul/kg: 2 lei. Studiul de piata a fost facut cel mai probabil in Dorobanti.
            Dupa ce am devenit interesata, m-am uitat in portofel si m-am gandit ca mi-as permite si eu cateva kg de casa din asta. Mai ales ca este crescuta in “mijlocul naturii”.
            2 camere cca 210.000 kg (?!?). Mai citesc o data … chiar 210.000 kg scrie.
Fac un calcul rapid: eu cartofi nu prea consum. Sa zicem per familie 3-4 kg/luna, cu indulgenta. Deci 52.500 luni, 4.375 ani. Clar! Cu banii de cartofi n-o sa-mi pot cumpara casa. Putem renunta la paine. Oricum painea ingrasa, prosteste, iar in combinatie cu cartofii devine bomba calorica. Sa zicem 1 paine/zi=365 paini. Mai pun si sarbatorile, anii bisecti, musafirii, sa zicem o medie de 400 paini pe an=800 lei. In 525 ani am achitat!!
M-am hotarat!! Facem consiliu de familie si renuntam la paine. Merita orice sacrificiu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu